اینترنت بانک رفاه کارگران
اینترنت بانک رفاه کارگران را از سایت اسک 98 دریافت کنید.
بانک رفاه کارگران
مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.نکات قابل توجه در زمان استفاده از خدمات اینترنت بانک ( بانکداری حقوقی ) بانک رفاه
از آنجا که برداشت از حساب شرکت و سازمانها نیازمند تایید صاحبان امضا و درج مهر شرکت یا سازمان بوده و
رعایت شرایط جدول برداشت نیز ضروری است، سامانه بانکداری اینترنتی حسابهای حقوقی بر همین اساس
طراحی و پیاده سازی گردید.
کاربران شرکت ها از طریق این سامانه می توانند تراکنش های مالی بر روی
حسابهای شرکت را پس از تایید امضاداران و تایید کاربر مهر از طریق اینترنت به سهولت ، با اطمینان خاطر، سرعت
و امنیت بیشتر انجام دهند.
برای دسترسی به این سامانه ابتدا مشتریان حقوقی)تک تک امضاداران حساب
شرکت( با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه و امضای قرارداد پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور کانال بانکداری
حقوقی و دریافت نام کاربری و رمز عبور کاربر مهر شرکت از سامانه مدیریت کانال و در اختیار قرار دادن آن به فرد
تعیین شده از سوی مدیرعامل و سایر امضاداران شرکت، هر یک از اعضا میتوانند به آدرس اینترنتی
html.login/corporate/ir.rb24://https مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند
ارائه گزارش فهرست حسابها
در این قسمت اطالعات حساب، مبلغ قابل برداشت و موجودی لحظه ای همه حساب های حقوقی که کاربر یکی از امضاداران و یا مرتبطین آن می باشد نمایش داده می شود.
کارتابل حقوقی
در این قسمت با انتخاب شماره حساب و زدن کلید جستجو همه درخواست های مالی ایجاد شده با
جزئیاتی از قبیل تاریخ ایجاد درخواست، نوع خدمت، مبلغ، شماره حساب مقصد، درخواست کننده، شرح
درخواست و وضعیت امضا قابل مشاهده است.
در واقع کارتابل قسمتی است که درخواستها در آنجا تا
زمان تایید سایر امضاداران و کاربر مهر نگهداری می شود و در نهایت درخواست با ارسال نهایی)صدور
سند( و یا حذف توسط کاربر مهر از کارتابل خارج می شود.
تا زمانیکه درخواست تراکنش مالی توسط کاربر
مهر ارسال نشده باشد هیچگونه برداشت وجهی از حساب صورت نخواهد گرفت، سند مالی تراکنش
تنها زمانی ایجاد خواهد شد که درخواست توسط کاربر مهر ارسال شده و با موفقیت انجام شود
ارائه گزارش صورتحساب
در این قسمت امکان دریافت صورتحساب لحظه ای به صورت فایل با فرمتهای مختلف و انتخاب تعداد گردش مورد نظر وجود دارد. )حداکثر تا 300 گردش حساب در هر فاصله زمانی دلخواه(
درج یادداشت تراکنش
در این خدمت امکان درج یادداشت دلخواه برای تراکنش های ثبت شده در صورتحساب مشتری فراهم شده است
صورتحساب با شناسه
برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های بزرگ دارای حساب های شناسه دار هستند، در این قسمت استعالم برخط پرداخت های مشتریان با شناسه های شرکت یا سازمان با انتخاب شماره حساب و وارد کردن شماره شناسه و در صورت تمایل وارد کردن تاریخ امکان پذیر می باشد
انتقال وجه داخلی
در این خدمت امکان انتقال وجه )فوری( از یک حساب مشتری به حساب فرد دیگری در بانک رفاه فراهم شده است. همچنین امکان واریز به حساب های شناسه دار با وارد کردن شماره شناسه امکان پذیر است.
انتقال وجه بین بانکی
انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منظور انتقال مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا، با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایای گروهی امکان ایجاد همزمان چندین انتقال وجه پایا)حداکثر 10 عدد( را تنها با دریافت یک بار رمز دوم می دهد
انتقال وجه گروهی با فایل
در این خدمت امکان انتقال وجه از یک حساب رفاه به چندین حساب دیگر در بانک رفاه از طریق فایل با دو فرمت csv.و یا xlsx .فراهم شده است. مشتری میتواند با دریافت نمونه فایل های قرار داده شده در سامانه، با تعیین شماره حساب ها، مبالغ و یا شماره شناسه های مورد نظر را در فایل ثبت و نسبت به بارگذاری آن اقدام نماید.
پیگیری انتقال وجه گروهی با فایل
در این خدمت مشتری میتواند وضعیت درخواست های انتقال وجه های گروهی خود را پس از جستجو از طریق شماره پیگیری و یا انتخاب بازه زمانی مشاهده نماید
پرداخت قبوض
پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت تکی و یا دسته ای حداکثر تا 10 قبض در این سامانه امکان پذیر است
پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی
کارفرمایان از طریق بانکداری اینترنتی بصورت شبانه روزی می توانند حق بیمه سازمان تامین اجتماعی را پرداخت نمایند
عملیات چک
مشاهده وضعیت چک
این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ/برگ های چک بوده که مشتری می تواند با ثبت شماره سریال چک/سریال شروع و یا مشخص نمودن بازه زمانی، وضعیت چک )عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی( مورد نظر خود را مشاهده نماید
صدور دستور پرداخت چک
به منظور جلوگیری از سوء استفاده از چک، مشتری می تواند مبلغ و تاریخ چک را در سامانه بانکداری اینترنتی وارد کند، درصورت اختالف مبلغ و تاریخ چک با اطالعات وارد شده توسط مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی از پاس شدن چک جلوگیری می شود
صدور دستور پرداخت گروهی چک
امکان ایجاد همزمان چندین دستور پرداخت چک تنها با دریافت یکبار رمز دوم را فراهم می کند
درخواست صدور دسته چک
کاربر میتواند برای حساب جاری خود، در صورتیکه 80 %از برگه های دسته چک واصل شده باشد، درخواست خود را جهت صدور دسته چک جدید به هر یک از شعب بانک رفاه ارسال نماید. برای فعالسازی این خدمت مشتری می بایست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به تکمیل فرم فعالسازی خدمت اقدام نماید
گزارشات
پیگیری درخواست مالی
براساس شماره پیگیری مورد نظر گیرنده وجه می تواند وضعیت تراکنش را مشاهده کند
گزارش قبوض و حق بیمه پرداختی
در این قسمت امکان مشاهده و جستجو بر روی قبض ها و حق بیمههای پرداخت شده مشتری وجود دارد.
درخواست های حقوقی
در این قسمت امکان مشاهده و جستجو بر روی درخواست های مالی ایجاد شده و نیز امکان مشاهده سوابق و جزئیات درخواست و وضعیت فعلی آنها وجود دارد
تغییر رمز )رمز اول ، رمز دوم( بانکداری اینترنتی حسابهای حقوقی
مشتری می تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد
تعیین نام مستعار
مشتری می تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود
چاپ آخرین رسید مالی
امکان چاپ آخرین تراکنش مالی انجام شده توسط کاربر را می دهد
ارسال رسید تراکنش مالی
امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری
در صورتیکه آدرس پست الکترونیک مشتری در هر یک از شعب بانک رفاه ثبت شده باشد، رسید تراکنش های انجام شده از طریق سامانه بانکداری اینترنتی به صورت خودکار برای مشتری ارسال خواهد شد
امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری ذینفع
در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش از طریق سامانه بانکداری اینترنتی آدرس پست الکترونیک مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نماید، رسید تراکنش مورد نظر به آدرس پست الکترونیک ارسال خواهد شد
امکان ارسال رسید تراکنش مالی از طریق پیامک
در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش های داخلی بانک، کارت به کارت، پایا و ساتنا فیلد مربوط به شماره موبایل را وارد نماید، رسید تراکنش به شماره مورد نظر پیامک خواهد شد
مدیریت مخاطبان
در این خدمت مشتری می تواند شماره حساب، شناسه پایا، شماره کارت، ایمیل و شماره موبایل مخاطبان پرکاربرد خود را ذخیره نماید و هنگام انجام تراکنش ها به سهولت با اسنفاده نام یا نام خانوادگی مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نماید
منبع مطلب : www.refah-bank.ir
مدیر محترم سایت www.refah-bank.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.منبع مطلب : www.refah-bank.ir
مدیر محترم سایت www.refah-bank.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
سلام