در حال پالایش مطالب میباشیم تا اطلاع ثانوی مطلب قرار نخواهد گرفت.
    توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور

    1 بازدید

    سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

    سامانه شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور

    شهروند گرامی ؛

    درزمان طرح شکایت به عملکرد دستگاه ها و سازمان های اجرایی و ارائه اطلاعات ، لطفاٌ به نکات زیر توجه فرمایید:

    1. شکایات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئوليت قانوني مطالب اظهارشده بر عهده شاكي خواهد بود.

    2. لازم است هنگام ورود اطلاعات خود، حتماٌ شماره تلفن همراه را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی به شکایت به شما فراهم گردد. لازم به ذکر است در نگهداري شماره پیگیری و عدم افشاي آن به ديگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.

    3. بر اساس ماده 2 قانون تشکیل سازمان، شکایاتی قابل رسیدگی است که در خصوص عملکرد شرکت ها و مؤسسات و ارگان های دولتی و یا مؤسسات و شرکت های عام المنفعه و سازمان هایی که تمام یا قسمتی ازسرمایه یا سهام آنان متعلق به دولت است یا دولت بنحوی از انحاء بر آنها نظارت یا کمک می نماید، باشد.

    4. رسیدگی به شکایات وارده از سازمان ها و نهادهای زیر در صلاحیت سازمان بازرسی کل کشور نبوده و این سازمان امکان رسیدگی به آن را ندارد. بدیهی است در صورت شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی ذیل الذکر، شاکی می بایست به مراجع حقوقی و قضایی ذیصلاح مراجعه نماید:

    1-4- رسیدگی به شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی

       2-4- شکایت از مراجع قضایی

        3-4- شکایت از دیوان عدالت اداری

      4-4- شكايات مربوط به گران‌فروشي

        5-4- رسيدگي به شكايات از روند انتخابات رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا

        6-4- اعتراض به تصميمات و آراء مراجع غيرقضائي نظير كميسيون‌هاي مالياتي، ماده 100 قانون شهرداري‌ها، هيأت‌هاي حل اختلاف كارگري

        7-4- رسيدگي به تخلفات مطبوعاتي

        8-4- رسیدگی به تصميمات شوراي عالي انقلاب فرهنگي

          9-4- رسیدگی به تصميمات شوراي نگهبان در زمينه تأييد و يا رد صلاحيت كانديداها

          10-4- رسيدگي به تصميمات ديوان محاسبات كشور

      5. مطالبه وام، مساعدت، كمك‌هاي مالي و درخواست کار و نظاير آن

    6.درصورت عدم ذکر دقیق مرجع مورد شکایت، رسیدگی به آن امکان پذیر نخواهد بود.

    7. چنانچه مرجع مورد شکایت از یک مورد بیشتر باشد (دو یا سه یا چهار مورد) شاکی می بایست از مراجع ذیربط، به صورت جداگانه در قالب چند طرفیت شکایت نماید.

    8. سیستم به طور خودکار به شکایاتی که قبلاٌ به سامانه رسیدگی به شکایات ارسال شده ترتیب اثر نخواهد داد مگر اینکه موضوع با شکایت قبلی تفاوت داشته باشد، لذا از ارسال شکایات تکراری خودداری نمایید.

      9. چنانچه شکایتی توسط جمعی از اشخاص حقیقی مطرح گردد می بایست جهت ثبت با عنوان شکایت، فردی به نمایندگی ذینفعان، مشخصات فردی خود را مرقوم نماید.

    *** درخصوص شرکت های حقوقی غیر دولتی (خصوصی) مدیرعامل یا فردی بعنوان نماینده شرکت مربوطه با ارائه مشخصات کامل می تواند شکایت خود را مطرح تا مورد بررسی واقع گردد.

    در صورت نیاز به اطلاعت بیشتر می توانید فایل «نکاتی که می بایست در ارائه شکایت مورد توجه قرار داد»را مطالعه فرمایید.

    منبع مطلب : shekayat.bazresi.ir

    مدیر محترم سایت shekayat.bazresi.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    پورتال-اداره بازرسی-ورود کد رهگیری جهت مشاهده پاسخ شکایت /سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات- سازمان بازرسی کل کشور

    شکایت انتظامی

    در صورتی که با تخلفی از ناحیه هر یک از ادارات و سازمان های دولتی و همچنین هر یک از مراجع قضائی و دادگستری مواجه شدید، می توانید مراتب از طریق درج شکایت یا گزارش در سامانه سازمان بازرسی کل کشور به نشانی زیر اقدام فرمایید.

    https://shekayat.bazresi.ir/index.htm

    دریافت
    عنوان: راهنمای ثبت و پیگیری اعلامات و شکایات در سامانه ملی سازمان بازرسی کل کشور
    حجم: 1.67 مگابایت
    توضیحات: pdf

    منبع مطلب : shekayateentezami.blog.ir

    مدیر محترم سایت shekayateentezami.blog.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مالک پلاک 5 20 روز قبل
    0

    شهرداری منطقه ده مشهد بدون درنظرگرفتن ضوابط تغییر کاربری باتغییرکاربری کارگاهی به مسکونی موجب اشرافیت وسایه اندازی شده لطفا رسیدگی فرمائید قاسم آباد فلاحی 65مقابل پلاک5و7

    علیرضالگزیان 28 روز قبل
    0

    شکایت درخصوص انتقال سند خودرو

    جعفر احمدی 9 ماه قبل
    -1

    با سلام بنده در تاریخ 98/10/17در شرکت سایپا ماشین ثبت نام کردم ودر تاریخ 99/06/20تکمیل وجه کردم ماشین فاکتور شده مدارک از طریق پست اومده پلاک شده ولی ماشینم رو تا به امروز با گذشت 11/5ماه تحویل ندادن خواهشمندم پیگیری کنید شماره ملی بنده5099574882از استان قزوین

    0
    مالک پلاک 5 20 روز قبل

    شهرداری منطقه ده مشهد بدون درنظرگرفتن ضوابط باتغییرکاربری ملک کارگاهی به مسکونی موجب اشرافیت وسایه اندازی شده لطفا رسیدگی فرمائید قاسم آباد فلاحی 65مقابل پلاک5و7

    مهدی 12 ماه قبل
    2

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید