توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    چگونه بازدید استوری را بالا ببریم

    دسته بندی :
    1. اسک 98
    2. مطالب سایت
    8بازدید

    چگونه بازدید استوری را بالا ببریم را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

    4 روش ساده اما کاربردی برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

    4 روش ساده اما کاربردی برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

    اینستاگرام با بردن استوری به اکسپلور، کاربران خود را شگفت زده کرد. بله اکنون Story های شما، شانس دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را دارند. در این مطلب 4 روش ساده و رایگان برای افزایش بازدید استوری را با شما به اشتراک می گذاریم.

    یکی از این روش ها که بازدهی قابل قبولی دارد، خرید بازدید استوری می باشد. شما می توانید یکی از بسته های زیر را برای افزایش بازدید خود خریداری نمایید:

    حالا با ورود به اکسپلور، استوری وارد مرحله جدیدی شده. این یعنی یک کانال بسیار قدرتمند، به کانالهایی که افراد و کاربران مختلف قادر به مشاهده Story شما بوده اند، اضافه شده.

    قبل از ورود به اکسپلور کاربران از طرق زیر قادر به مشاهده استوری های شما بودند

    و اکنون بازدید استوری های شما از طریق بخش جذابی در اینستاگرام به نام اکسپلور (Explore)…

    البته به دلیل اینکه این اتفاق به تازگی رخ داده نمی توان قطع به یقین درباره روش هایی که باعث ورود Story به اکسپلور خواهد شد، راهکاری ارائه نمود و در این مقاله بیشتر تمرکز روی 4 روش افزایش بازدید استوری است که بخوبی جواب می دهد.

    استفاده از هشتگ در Story

    بسیاری از کابران در اینستاگرام، هشتگ های خاصی را دنبال می کنند یا در موارد خاص، هشتگ خاصی را بررسی می کنند. زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام جستجو می کنید، پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را همانند صفحه اکسپلور مشاهده می کنید.

    در بالای صفحه نیز می توانید با زدن روی تصویر شاخصی که بنا به تشخیص اینستاگرام و بر اساس الگوریتم هایی که دارد، بعنوان تصویر شاخص یک هشتگ انتخاب شده، استوریهایی که از هشتگ مذکور استفاده کرده اند را بازدید کنید.

    هشتگ ترند (Trend)

    ترند در شبکه های اجتماعی چیزی شبیه به بحث داغ در جامعه ایست که در آن زندگی می کنیم. برای مثال این روزها رئیس جمهور آمریکا به عنوان یک شخصیت مضحک مورد تمسخر کاربران ایرانی در اینستاگرام قرار دارد.

    و هشتگ #ترامپ به عنوان ترند در این شبکه اجتماعی توسط کاربران ایرانی برای پست هایی که به اشکال مختلف در مورد این شخصیت منتشر می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

    موقعیت شناسی در استفاده از هشتگ در Story ها، و بهره گیری از هشتگهای ترند روز، می تواند به افزایش بازدید استوری های شما کمک کرده و ویو آن را بالا برده حتی باعث جذب فالوور شود.

    استفاده از لوکیشن (Location)

    یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی یا همان لوکیشن (Location) است. همانند هشتگ، در زمان مرور پست هایی که توسط منتشر کننده موقعیت گذاری شده، تصویر شاخصی شامل استوری هایی که از یک موقعیت مکانی در آنها استفاده شده، قابل روئیت می باشد.

    بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند تا پست های بر اساس موقعیت جغرافیایی را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. استفاده از Location نیز می تواند به افزایش بازدید استوری شما کمک نماید.

    منشن (Mention)

    یکی از گزینه های Story، امکان منشن یا مورد خطاب قرار دادن سایر کاربران اینستاگرام می باشد. استفاده از این گزینه چنانچه با خلاقیت تلفیق شود می تواند، آمار ویو استوری شما را افزایش دهد.

    منظور از خلاقیت استفاده از روش های خلاقانه در بکارگیری از گزینه Mention در استوری است. برای مثال شما پیجی برای فروش تی شرت در اینستاگرام دارید. شخصی با تعداد فالوور بالا، یکی از تی شرت های شما را خریداری و پستی منتشر کرده که در آن تی شرتی که از شما خریداری کرده را به تن دارد.

    زمانی که ایشان را منشن می کنید، به احتمال بسیار زیاد از Story شما بازدید می کند. همین کافی است تا اینستاگرام استوری شما را به فالوور ها و کاربرانی که به شکلی با پیج ایشان در ارتباط هستند، پیشنهاد دهد.

    خرید بازدید

    یکی از محصولات فالوکمپ که طرفداران زیادی دارد، بازدید استوری اینستاگرام می باشد. چرا که عملکرد این محصول به دلیل واقعی بودن ویو های ارسالی و با استفاده از پروفایل های فعال، علاوه بر افزایش بازدید در همان دقایق اولیه پس از خرید، باعث می شود تا ایمپرشن استوری شما نیز افزایش یابد.

    هرچه میزان ایمپرشن بیشتر شود، احتمال بازدید از استوری شما نیز بیشتر خواهد شد و چنانچه بازدید ها از سمت کاربرانی باشد که پروفایلی فعال و واقعی دارند، دامنه افزایش بازدید گسترده تر می شود.

    پس از خرید بازدید استوری اینستاگرام از فالوکمپ، با مشاهده آمار هیجان زده خواهید شد. افزایش چشمگیر ایمپرشن و به تبع آن افزایش بازدید از استوریها، چنان محبوبتی را به این محصول داده که آن را در لیست پر فروش ترین محصولات مشاهده می کنیم.

    لازم به ذکر است که به دلیل استفاده فالوکمپ از سرورهای اخصاصی افزایش دهنده اینستاگرام، علاوه بر ارائه قیمت ارزان این محصول، سفارشات به صورت فوری و آنی وارد مرحله اجرا می شوند.

    منبع مطلب : followcamp.com

    مدیر محترم سایت followcamp.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    10 روش کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام

    10 روش کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام

    افراد به عناوین مختلفی در اینستاگرام فعالیت تجاری می کنند. بعضی از آنها اینفلوئنسر هستند و برخی از آنها در کسوت کسب و کار و کار به فروش محصولات و خدمات خود در اینستاگرام مشغولند. آنچه که نقطه ی مشترک همه ی این افراد به حساب می آید تلاش برای هر چه بیشتر دیده شدن و تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش بازدید است. بازدید بیشتر یعنی محبوبیت و معروفیت بیشتر، فروش بیشتر و نهایتا درآمد بیشتر. اما چگونه باعث شویم افراد بیشتری از صفحه ی ما بازدید کنند؟  این مقاله قرار است به 10 روش کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام بپردازد.

    چند راهکار افزایش فروش در اینستاگرام را در بلاگ تخصصی نشانت بخوانید.

    راهنمای کامل افزایش بازدید در اینستاگرام

    در دنیای کسب وکارها هرچه نام و آوازه ی یک برند و محصولات آن به گوش افراد بیشتری برسد، سود بیشتری نصیب آن برند می شود. در دنیای اینستاگرام این موضوع وقتی محقق می شود که افراد زیادی شاهد فعالیت شما در این فضا باشند.اگر در حالیکه یک صفحه ی تجاری در اینستاگرام دارید این مقاله را می خوانید، کلمه ی “بازدید” یا معادل انگلیسی آن ویو (view) را بارها در صفحه ی خود دیده اید. بازدید همانطور که از اسم آن انتظار دارید،‌ تعداد دفعاتی است که صفحه ی شما توسط افراد دیگر مشاهده شده است.  

    در اینجا قصد نداریم بدیهیات را توضیح دهیم. به همین دلیل موضوع را به صورت فنی بررسی می کنیم. برای اینکه بدانید بازدید صفحه ی خود را چگونه افزایش دهید در ابتدا باید با چند مفهوم مهم آشنا شوید:

    این سه فاکتور مهم توسط اینستاگرام و برای صفحات تجاری ارائه می شود. آماری که تحت این سه فاکتور ارائه می شوند برای هر پست و برای کل صفحه ی به صورت جداگانه وجود دارد. با ید با استفاده از این معیار ها در ابتدا وضعیت فعلی صفحه ی خود را بسنجید. در مرحله ی بعد تکنیک های برای افزایش بازدید در اینستاگرام به شما ارائه می دهیم.

    آنالیز پیج اینستاگرام

    وضعیت پیج اینستاگرام من در حال حاضر چگونه است؟ بر طبق دستورالعمل کوتاهی که در ادامه آمده است مقدار موجود برای سه فاکتور گفته شده در بند قبلی را پیدا کنید. کافیست در صفحه ی اصلی بر روی دکمه ی insight بزنید. اگر اینستاگرام شما به آخرین نسخه به روز نیست؛ insight را می توانید در منوی کناری صفحه تان پیدا کنید. بعد از آن بر روی تب activity بروید.

    در بخش اول یعنی Discovery با دو کلمه ی Reach  و Impression مواجه می شوید. اما این دو مفهوم چه معنایی دارند؟

    Reach نمایانگر مجموع تعداد حساب هایی است که از پست های شما بازدید کرده اند. در این فاکتور مجموع تعداد بازدید های یک صفحه ی یکتا، یکبار حساب می شود. بدین منظور که حتی اگر کاربری چندین بار از صفحه ی شما دیدن کند، در مجموع تاثیر بیشتری نخواهد گذاشت.

    Impression نیز نمایانگر مجموع تعداد حساب هایی است که از پست های شما بازدید کرده اند. با این تفاوت که اگر کاربران دفعات بیشتری از صفحه ی شما دیدن کنند، به مجموع کل افزوده می شود. به همین علت است که impression از نظر عددی مقدار بزرگتری نسبت به Reach دارد.

    گفتنی است که اعدادی که در این بخش می بینید در بازه ی یک هفته ای محاسبه می شوند. بعلاوه بر طبق گفته ی اینستاگرام این عدد تخمینی هستند. امابه هر حال برای افزایش بازدید اینستاگرام صفحه مان باید به این اعداد استناد کنیم.در همین بخش کمی پایین تر بروید. در بخش Interaction عبارت profile visits پیش روی شما قرار می گیرد. همانطور که از نام آن پیداست، این عدد نمایانگر تعداد دفعاتی است که از پروفایل شما در صفحه ی اصلی بازدید کرده اند. مطالب گفته شده را در تصویر زیر به طور خلاصه می بینید:

    همانطور که گفتیم این سه فاکتور به ازای هر پست صفحه ی شما نیز محاسبه می شود. برای دیدن این آمار به ازای هر پست دو راه پیش روی شماست. راه اول این است که در ذیل هر پست بر روی view insight بزنید. کشویی باز شده را به سمت بالا بکشید و اعداد توضیح داده شده را در این قسمت نیز مشاهده می کنید. راه دوم این است که مجدد به بخش insight بروید. اینبار در تب content بر روی see all  بزنید. در کشویی بالای صفحه می توانید مقادیر reach و Impression را به ازای هر پست ببینید. به تصویر زیر نگاه کنید:

    پس تا به اینجا سه عدد در دست داریم که نشان میدهد وضعیت فعلی ما چگونه است و برنامه ریزی های ما برای افزایش آن باید در چه راستایی باشد. تکنیک های افزایش بازدید در اینستاگرام را در بند بعدی بررسی کرده ایم.

    10 تکنیک افزایش بازدید برای صفحه ی اینستاگرام  بصورت ارگانیک

    در بند قبلی سه فاکتور مهم را بررسی کردیم. احتمالا متوجه شده اید که این سه فاکتور علیرغم تفاوتی که در مقادیرشان وجود دارد، در یک راستا هستند. پس با بررسی 10 تکنیک افزایش مقادیر این فاکتورها بحث رادنبال می کنیم.

    اگر اندکی با الگوریتم های جدید اینستاگرام آشنا باشید، اطلاع دارید که اینستاگرام پست های شما را بر اساس علاقمندی دنبال کنندگانتان مرتب می کند. به این صورت که ممکن است پست شما به تعداد زیادی از فالورهایتان نمایش داده نشود این موضوع مهمی است که تا انتهای مقاله آن رادر ذهن داشته باشید. پس در اینجا نمی  توانید صرفا به تعداد دنبال کنندگانتان اعتنا کنید. از طرفی بالا بردن این تعداد با روش های غیرطبیعی نیز هیچ نفعی برای شما نخواهد داشت. حالا ببینیم چه روش هایی برای افزایش بازدید از پست ها و صفحه به صورت طبیعی وجود دارد.

    تکنیک اول:‌ پیدا کردن بهترین زمان برای انتشار پست

    در مورد بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام در مقاله ی جداگانه ای به طور کامل صحبت کرده ایم که توصیه می کنیم حتما آنرا مطالعه کنید. شما باید در زمانی به انتشار پست هایتان بپردازید که اکثریت مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند. پیدا کردن این زمان ممکن است کمی طول بکشد. اماطبعا ارزشش را دارد که در بدو انتشار پست توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنید. با اینکار امکان انتشار پست توسط دنبال کنندگان بیشتر می شود. همین موضوع باعث می شود سایر افراد نیز به بازدید از صفحه ی شما علاقه نشان دهند. این کار اولین روشی است که بازدید صفحه ی اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

    تکنیک دوم:‌ انتشار ویدئو بیشتر از عکس

    بر اساس تحقیقات انجام شده که نتیجه ی آن در نوشته های وبلاگ اینستاگرام موجود است؛‌ گرچه در نهایت عکس ها لایک بیشتری در ویدئو ها میگیرند، اما ویدئوها به طور میانگین کامنت های بیشتری دریافت می کنند. علت این موضوع مشخص نیست. فرض بر این است که نوشتن کامنت از لایک کردن پست انرژی بیشتری از کاربر می گیرد. بر این اساس اینستاگرام متوجه می شود که پست برای افراد جذاب بوده است. اینستاگرام اعلام کرده است که میانگین زمانی که افراد برای تماشای ویدئوها صرف می کنند تا 40درصد افزایش یافته است. از این جهت اگر فرمت پست های شما ویدئویی باشد در نهایت بازدید بیشتری در صفحه ی اینستاگرامتان خواهید داشت.

    تکنیک سوم:‌ افزایش تعامل با مخاطب

    همانطور که قطعا تابحال متوجه شدید، همه ی هدف این است که در نهایت افراد بیشتری به پستی که منتشر کرده اید توجه نشان دهند. در واقع برای افزایش بازدید در اینستاگرام، افزایش تعامل با مخاطب از شروط اصلی است. برای اینکار روش های زیادی وجود دارد. از طرفی مخاطبان هم علاقه ی زیادی دارند تا با ارائه ی نظر با صفحات تعامل کنند. پس از این فرصت استفاده کنید. به این صورت که از مخاطبان بخواهید به نحوی در پای پست های شما کامنت بگذارند. این کار می تواند با طراحی یک کمپین، یک مسابقه و حتی پرسیدن یک سوال از مخاطب صورت بگیرد.

    تکنیک چهارم: استفاده از محتوای تهیه شده توسط مخاطب

    برای کاربران بسیار جذاب است که از محتوایی که آنها تولید کرده اند در صفحه ی شما استفاده شود. محتوای تولید شده توسط مخاطب می تواند صدا،‌ تصویر، نوشته و ویدئو باشد. شما با انتشار این چنین محتوایی در واقع آن دسته از مخاطبان را ترغیب می کنید تا پست های شما را برای دوستان خود بفرستند. با این کار طبیعی است که بازدید غیرفالورها از صفحه ی شما بیشتر شده و در کل باعث افزایش بازدید در اینستاگرام شما می شود.

    تکنیک پنجم: استفاده ی مفید از استوری های اینستاگرام

    استوری های اینستاگرام بهترین جایی هستند که به واسطه ی آن بتوانید افراد فالور و غیر آن را به دام بیاندازید. استوری در اینستاگرام امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد که از آن جمله می توان به قابلیت به کاربردن هشتگ و لینک در استوری نام برد. با اینکار افرادی خارج از صفحه ی شما ممکن است به محتوای استوری شما جذب شوند. از این طریق بازدید از صفحه ی اینستاگرام شما افزایش پیدا می کند. از طرفی این محتوای جذاب در استوری باعث می شود فالورهای خودتان نیز همواره پیگیر استوری های شما باشد. در صورتیکه تعامل کاربران با استوری های شما نیز افزایش پیدا کند این کار مستقیما بر افزایش بازدید از صفحه ی اینستاگرام شما تاثیر می گذارد.

    تکنیک ششم: استفاده از امکان لایو اینستاگرام

    اگر فرض را بر این بگذاریم که تابحال نتوانستید از طریق استوری توجه مخاطبان خود را جلب کنید، برگزاری لایو می تواند این خلا را تا حدودی پر کند. هنگامیکه شما از امکان لایو اینستاگرام استفاده می کنید درابتدا پیغامی مبتنی بر برگذاری لایو به آنها ارسال می شود. بعلاوه در تمام مدت برگزاری لایو اسم و پروفایل شما در ابتدای لیست استوری ها قرار میگیرد. حال تصور کنید اگر محتوای لایو شما نیز به قدر کافی جذاب باشد می توانید مخاطب را درگیر کرده و از مزایای این موضوع بهره مند شوید.

    تکنیک هفتم: اهمیت بیشتر بر کیفیت پست ها نسبت به کمیت

    در فضای اینستاگرام حرف اول و آخر متعلق به کاربر یا همان بازدید کننده است. شما در پی افزایش بازدید در اینستاگرام هستید؛ تا بتوانید به فروش بیشتر یا معروفیت بیشتری دست پیدا کنید. در چنین شرایطی بدیهی است که محتوای منتشر شده توسط شما باید باب طبع مخاطب باشد. از این رو توصیه می شود به جای انتشار پست های زیاد اما با کیفیت پایین وقت و انرژی خود را صرف تولید محتوایی مخاطب پسند کنید. عبارت less is more گویای همین موضوع است.

    تکنیک هشتم: تناسب محتوای منتشر شده با فضای اینستاگرام

    فراموش نکنید که شما قرار است بازدید صفحه ی خود را در “اینستاگرام” بالا ببرید. از این جهت باید محتوایی که تولید می کنید متناسب با فضای اینستاگرام باشد و مهم تر آنکه در حوصله ی مخاطب آن بگنجد. اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعیست که بر مبنای تصاویر اعم از عکس و ویدئو بنا شده است. پس بهتر محتوای شما نیز از همین جنس باشد.

    تکنیک نهم: استفاده ی درست از سایر شبکه های اجتماعی

    چه اشکالی دارد که اگر مخاطبانی در سایر شبکه های اجتماعی دارید آنها را به صفحه ی اینستاگرام خود نیز هدایت کنید؟ البته اگر در ابتدای راه هستید تولید محتوای جذاب برای تمامی پلتفرم ها دشوار است. اما در هر صورت اگر در سایر پتلفرمها به محبوبیت نسبی رسیده اید، افزایش بازدید صفحه ی اینستاگرامتان نیز کمتر دشوار خواهد بود.

    تکنیک دهم:‌ فعالیت حرفه ای در اینستاگرام

    شما بعنوان دارنده ی یک صفحه ی تجاری در اینستاگرام باید حرفه ای عمل کنید. باید برای تک تک مخاطبانتان ارزش قائل باشید. احترامی که بر مخاطب خود می گذارید به طور مستقیم بر افزایش بازدید از صفحه ی اینستاگرام شما تاثیر گذار است. علاوه بر این بعنوان یک صفحه ی تجاری با سایر صفحات تعامل داشته باشید. لایک کنید، کامنت های معنادار بگذارید و صفحات همکار را دنبال کنید.

    10 تکنیک گفته شده در عمل بسیار ساده اما به همان اندازه مهم هستند. به کارگیری این تکنیک ها در طولانی مدت میزان بازدید از صفحه ی شما را به صورت طبیعی یا ارگانیک افزایش می دهد. سرعت این افزایش به نوع عملکرد شما بستگی دارد. در کنار این روش های طبیعی و طبعا طولانی تر، روش های سریعتری نیز برای افزایش بازدید در اینستاگرام وجود دارد. بخش بعدی به این موضوع میپردازیم.

    افزایش بازدید از صفحه ی اینستاگرام به صورت غیرارگانیک

    موازی با رشد صفحات اینستاگرامی، عباراتی چون” خرید لایک واقعی”، “خرید فالور واقعی” و “خرید ویو واقعی” و “خرید ویو اینستاگرام” و مواردی از این قبیل به گوش رسید. کمی بعد برنامه نویسان به طراحی “ربات اینستاگرامی” برای فالو و لایک و ویو دست زدند. ما در این بخش به صورت کوتاه موضوع را بررسی می کنیم و در انتها چند نرم افزار فعال در این حوزه را معرفی می کنیم. البته استفاده کردن یا عدم استفاده از این روش ها در نهایت تصمیم شماست.

    خرید ویو اینستاگرام

    پرداختن به نحوه ی کارکرد ویو های غیرارگانیک یا خرید ویو اینستاگرام یعنی آنهایی که در ازای پرداخت پول به جمع بازدیدهای شما اضافه می کنند، در این نوشته نمی گنجد. اما اگر بنا باشد از دیدی منطقی به موضوع نگاه کنیم، در فضای اینستاگرام هیچ کاربری را نمی توان به اجبار به کاری واداشت. از این روز معمولا باید در “واقعی” بودن بازدیدهای اخذ شده از این طریق شک کرد. از طرفی برخی از این برنامه ها و ربات ها بر مبنای روش موسوم به “فالو – آنفالو” فعالیت می کنند.

    افزایش بازدید در اینستاگرام با خرید ویو اینستاگرام

    بازدیدهای به دست آمده از این روش ممکن است توسط افراد واقعی انجام شود اما یک اشکال بر داستان وارد است. تصور کنید شما بعنوان یک صفحه ی تجاری صفحات اشخاص را فالو می کنید. افراد مذکور نیز به دلایل مختلفی ممکن است به درخواست فالوی شما پاسخ مثبت بدهند. بعد از این نیز شما صفحات افراد را آنفالو می می کنید. نرم افزاهای “فالو بگیر خودکار” بر مبنای این روش کار می کنند.  اما سوالی که باید به آن پاسخ بدهید این است که:‌ آیا محتوای صفحه ی شما مورد علاقه ی آن اشخاص است؟ آیا تضمینی وجود دارد که این افراد در آینده با شما تعامل مثبت داشته باشند؟ در واقع در این شرایط به نفع شما خواهد بود اگر آن افراد نیز صفحه ی شما را آنفالو کنند. چون همانطور که میدانید فالور غیرفعال هیچ به نفع صفحه ی شما نخواهد بود. چنین فالوری از آنجا که تعاملی با صفحه ی شماندارد، با توجه به موارد متعددی که در این نوشته به آن اشاره کردیم ، هیچ کمکی به افزایش بازدید صفحه ی شما در اینستاگرام نخواهد کرد.

    با این همه افراد زیادی ترجیح میدهند تعداد بازدیدهای خود را با روش های گفته شده به صورت غیرارگانیک افزایش دهند. شرکتها و افراد زیادی خدمات “خرید ویو اینستاگرام”،”خرید ویو استوری”،‌”خرید ویو لایو” و “خرید ویو پست” ارائه می دهند. کافیست جستجوی ساده ای در سطح اینترنت انجام دهید. با توجه به بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید، می توانید میزان ویو یا بازدید مورد نظر خودتان را خریداری کنید. سرعت خدمت رسانی این افراد یا شرکت ها بسیار بالاست و در نهایت شما از خرید انجام شده راضی خواهید بود.

    سخن پایانی و یک نکته ی مهم

    راه های طبیعی و غیرطبیعی برای افزایش بازدید در اینستاگرام را بررسی کردیم. توصیه ی ما به شما این است که سعی کنید از روش های طبیعی برای افزایش بازدید و پیشرفت صفحه ی اینستاگرامی خود استفاده کنید و سراغ خرید ویو اینستاگرام نروید. مخاطبان شما روز به روز هوشمندتر می شوند. به همین دلیل مانند سال های گذشته صرفا عددهای بزرگ برای تعداد فالور و لایک و بازدید مهم نیستند. آنچه که اهمیت دارد داشتن محتوایی است که برای مخاطب چاره ای جز دنبال کردن شما و افزودن بازدیدی به بازدیدهایتان نگذارد.

    اگر کسب و کار رو به رشدی در فضای اینستاگرام دارید، ما در مجموعه مقالات نشانت مسیر را برای شما روشن کرده ایم. توصیه می کنیم سایر نوشته های وبلاگ را مطالعه کنید.

    منبع مطلب : neshanet.com

    مدیر محترم سایت neshanet.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 8 روز قبل
    0

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید