توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    یکی از اعضای مهم بدن در ورزش در جدول

    دسته بندی :
    1. اسک 98
    2. مطالب سایت
    3342بازدید

    یکی از اعضای مهم بدن در ورزش در جدول را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

    چند عضو مهم بدن که ورزششان نمیدهید و ....

    چند عضو مهم بدن که ورزششان نمیدهید و ....

    بخش هایی از بدن که هیچ کس تا به حال درباره فواید ورزش دادن آن ها به شما نگفته است

    شما می توانید تمام روز ورزش کنید، وزنه بلند کنید یا حتی ساعت ها پیاده روی کنید اما به این معنا نیست که شما به اندازه کافی کار می کنید. افراد اغلب دوست دارند فراموش کنند که هر روز پیرتر می شوند.

    بزرگ تر شدن یعنی شما چالش های جدیدی را تجربه خواهید کرد و بدن تان شروع به تغییر می کند، از جمله ماهیچه هایتان. علاوه بر این، شما ممکن است مشکلاتی مانند ضعف در دست ها، پا های شافل و شانه های خمیده را تجربه کنید.

    بنابراین کار کردن روی گروه های ماهیچه ای بزرگ باعث کوچک شدن ماهیچه ها نمی شود و شما واقعاً باید فعالیت های روزمره را انجام دهید، به خصوص اگر مسن هستید.

    هر انسانی بدنش پنج بخش دارد که روزانه به دست فراموشی سپرده می شوند و این واقعا خنده دار است زیرا این پنج بخش بدن که در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک به آنها خواهیم پرداخت در مورد سالم و شاد بودن شما بسیار تاثیر گزار هستند . بنابراین بعد از برنامه منظم تناسب اندام، کمی حرکات نرمش و قدرتی را امتحان کنید تا تمام بدنتان را مناسب و روی فرم نگه دارد.

    ورزش عضو مهم بدن

    5 قسمت بدن که ورزش دادن به آنها را فراموش کرده اید

    1. گردن :

    با افزایش سن، رانندگی به دلیل ضعیف شدن دید چشم و افزایش زمان واکنش، خطرناک تر می شود . با گذشت زمان ، تحرک گردن کاهش می یابد و دلیل دوم این است که شما باید روی این قسمت بدنتان کمتر کار کنید.

    با گذشت هر روز مفاصل به دلیل نازک شدن استخوان و کاهش غضروف ها، انعطاف پذیری کمتری پیدا می کنند و باعث می شود که حرکت ها مشکل تر شوند.

    حتی حرکت ساده ای مثل پیاده روی در پیاده روی شلوغ مستلزم نگاه کردن به سمت چپ و راست است و بنابراین هر روز صبح سعی کنید تمرینات ساده گردنی را انجام دهید تا به شما کمک کند این قسمت از بدنتان را تقویت کرده و جریان انرژی خود را به دست آورید .

    تقویت عضلات گردن

    2. دست ها:

    اگر به سختی می توانید درب قوطی ترشی و یا مربا را باز کنید، این نشان می دهد که به اندازه کافی وقت خود را صرف ورزش کردن نمی کنید. دست ها باید قوی باشند.هر چه باشد، شما باید درب ها را باز کنید، یک قوطی را باز کنید و مسواک بزنید و هر عمل سطح بالایی از قدرت در اندام های فوقانی را طلب می کند.

    فشردن توپ تنیس این کار را نمی کند و به این ترتیب شما تنها ماهیچه های ساعد را تقویت خواهید کرد. چنانچه بخش ورزش و تناسب اندام نمناک اشاره کرده است باید بالای دست و ساعد دست خود را باهم قوی کنید و هر روز یک ورزش دستی ساده انجام دهید:

    از یک حوله کوچک رول شده استفاده کنید و آن را در دست خود قرار و فشار دهید .

    3. ساق پا:

    اگر احساس می کنید که دیگر نمی توانید مانند سابق پاهای خود را بلند کنید، باید بدانید که بدن شما می خواهد روی آن ناحیه کار کنید . تقویت ساق پایتان می تواند به وضعیت تمام بدن و قدرت بدنتان کمک کند.

    وقتی ورزش می کنیم اغلب بر روی ماهیچه های بزرگ پا ها تمرکز می کنیم، مثل گلوت ها یا چهارسر و ماهیچه های کوچکی مثل تیبیالیس جلویی را نادیده می گیریم. این عضلات در قسمت جلوی خارجی ساق قرار دارند و باعث آنچه به عنوان "خمیدگی به عقب مچ پا" نام دارد می شود یا باعث بالا رفتن انگشتان پا به سمت پا نیز خواهند شد .

    هنگامی که پیاده روی می کنید و پایتان را به حالت نوسان در می آورید و پاشنه را روی زمین قرارمی دهید، این کار انگشتان پا را می چرخاند ، پس این باید یک عضله قوی و انعطاف پذیر باشد.

    ورزش تقویت ساق پا

    4. عضلات ران:

    اکثر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود نوعی از درد پایین کمر را تجربه خواهند کرد . گاهی اوقات ، این مشکل می تواند بسیار جدی باشد و نیازمند توجه پزشکی و در موارد بسیار جدی ، نیازمند جراحی است و در برخی موارد ، این فقط مربوط به عضلات خم کننده ران است .

    ماهیچه های خم کننده ران وظیفه نگه داشتن پا در مفصل ران را درمیان دیگر عملکردها دارند . یکی از بزرگ ترین آن ها پسواس است و به پایینی ترین مهره های کمر و عضلات کمر در طرف مقابل متصل است و اگر پسواس سفت شود، عقب می کشد و باعث درد می شود . بنابراین، اگر شما زیاد ورزش می کنید، عضلات خم کننده ران به توجه بیشتری نیاز خواهند داشت و باید هر روز برای حفظ و تقویت آن ها نرمش کنید .

    5. شانه ها:

    امروزه با سبک زندگی پر مشغله , فشار زیادی بر روی شانه هایمان می افتد که می تواند منجر به مشکلات متعددی از جمله ورم مفاصل یا پوکی استخوان شود .

    گاهی اوقات, ترکیبی از عضلات قوی ( سینه ) و ماهیچه های ضعیف ( ماهیچه های بین تیغه های شانه ) ممکن است که منجر به درد در شانه ها شود . این عدم تعادل، شانه ها را به جلو می کشد که به نوبه خود ماهیچه هایی که مسئول اتصال ماهیچه های بالاتنه به مفصل شانه هستند را کوتاه می کند.

    تقویت عضلات شانه ها

    پس چگونه این مساله را اصلاح کنیم یا از آن اجتناب کنیم؟

    این دو نکته ساده را امتحان کنید:

    منبع مطلب : namnak.com

    مدیر محترم سایت namnak.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    انجام ورزش در بدن چه تاثیراتی خواهد داشت ؟

    فواید ورزش

    عضلات در حال ورزش 10 تا 18 برابر در حال استراحت احتیاج به خون دارند، 20 دفعه بیشتر قند و اکسیژن مصرف می نمایند، 50 بار زیادتر گازکربنیک دفع می نمایند، و با توجه به همین ارقام ، اهمیت کار قلب هنگام ورزش روشن می گردد .

    منبع مطلب : www.beytoote.com

    مدیر محترم سایت www.beytoote.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    آمادگی جسمانی و تندرستی

    دفتر مرکزی و واحد تندرستی:

    تهران-میدان ونک-گاندی شمالی-کوچه شریفی-پلاک۴۰

    تلفن: 54021000-021

     پشتیبانی فروش اینترنتی:

    تهران - میدان منیریه- کوچه فردوس-ساختمان پایتخت-طبقه دوم- واحد 42

    تلفن: 66454595-021

    پست الکترونیک: info{at}iransporter.com

    منبع مطلب : www.iransporter.com

    مدیر محترم سایت www.iransporter.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    امین 4 روز قبل
    0

    کمر

    متین مهدی‌زاده 6 روز قبل
    0

    قلب یا شاید دست باشه‌🤠🤠🤠

    نرگس 8 روز قبل
    0

    قلب

    ناشناس 9 روز قبل
    -1

    پاسخ جدول ورزشی

    توتیا 11 روز قبل
    0

    بنظرم قلب باشه

    ناشناس 15 روز قبل
    0

    دست

    مغز 17 روز قبل
    0

    شاید مغز

    آوا 20 روز قبل
    0

    نمیدونم دست میشه شکم میشه یا قلب میشه هیچ مثلاً ما تایپ کردیم یکی از اعضای مهم بدن در ورزش مثلاً اینا جواب دادن سه حرفی هم هست ماش یه جواب درست حسابی بدین

    زهرا 22 روز قبل
    0

    قلب

    4
    محدثه 18 روز قبل

    قلب درسته؟

    ناشناس 30 روز قبل
    3

    شاید قلب باشه.

    0
    دست 16 روز قبل

    دست

    مهدی 1 ماه قبل
    4

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید